My Little Miracle

Tuesday, June 7, 2011

Contest Gambar Giler Pink

Nak join contest INI .Giler pink?mesti ar giler pink, dah nama pun anak-anak sumernya gegurl.Hahaha..Pada sesapa yang berminat nak join jugak tuh, kliklah SINI okey.So, ni gambar yang saya pertaruhkan untuk contest ini :
Haa..betul2 giler pink kan?dari hujung rambut (sepit rambut/riben),baju, seluar sampailah ke kasut mesti ada ciri-ciri pink dia tuh.Hehehe..

'Saya follow blog ariesya chan kerana saya nak menambah lebih ramai kenalan di alam maya untuk saya bertukar pandangan dan cerita.Bukan ker berkawan biar 1000?Lagipun blognya menarik dan cute.Buat mata terus nak menatap setiap satu ceritanya.Hihihi'

So, mereka yang bertuah untuk saya tag adalah, jeng..jeng..jeng...
Mama athirah
Mama balqish
Umi Erisya

Selamat mencuba semua.

2 comments: