My Little Miracle

Monday, June 6, 2011

CONTEST Baby Budget Comel


Saya nak masuk contest nih.Waaaahhhh, bestnya.Yang paling saya berkenan sudah pastilah hadiahnya.Sapa nak bg beb 50% buat photobook tuh.heheheh.(saya kan giler amik dan simpan gambar anak.memang sesuwei sangatlah tuh)Sapa yang berminat nak join gak...klik SINI ok.
Gambar yang saya nak pertaruhkan adalah:-


Hihihi..comel ker?(bagi ibu comel jer anak ibu nih.Kan aisya kan?huhuhu)

Namanya Ainur Ariana Damia.Tapi kami memanggilnya Aisya.Berumur 2 tahun.Aisya seorang anak kuat yang suka tersenyum.Comel bangat kalo tengok dia tersengih (xcaya cuba auntie deep datang sini, snap pic aisya senyum) Sehari tak dapat gomol pipi dia tu rasa xsah.Rindu! Busyuk masyam pun baunya tetap rasa sedap.Hahaha..

k, auntie deep...aisya join yer.

Saya nak tag ibu yang punya anak comel jugak :-
Zura ibu habib
Sha umi aiz
keypoche mama khalish

Good Luck semua!

No comments:

Post a Comment