My Little Miracle

Wednesday, May 11, 2011

Hsue Craft 2nd Giveaway

Masa jalan-jalan jenguk blog kengkawan td ternampaklah satu Giveaway nih.Menarik sangat.Hihihi...So, rasa nak joinlah.Sekadar memeriahkan contest tp lagi besarlah harapan kalau jadi yang bertuah ;P
So, pada sesiapa yang nak join gak tuh, rajin-rajinkanlah KLIK SINI. Rupa-rupanya su ni sangat kreatif orangnya dan banyak kraftangan yang menarik di buat olehnya.

Okey...xbestlah kalo saya masuk sorang2 kan.So saya tag 2 org sahabat saya:
zura ibu habib dan
Umi Aiz
Korang join gak tau!

Ni yang paling best nak cerita.Dalam banyak2 produk kraftangan yang dicipta oleh su...saya sangat tertarik pada

Photo Frame
Cantik kan?Leh letak gambar anak-anak.Dan...............


Comelnya kalau anak-anak saya pakai.Mesti sweet jer muka si aisya tu kat kepala dia ada hair clip yang cute nih.(ibu dia pun memang giler kumpul headband, hairclip untuk anak-anak) hihihi.

So, kengkawan semua, jom pakat meriahkan GA su ni tau.

1 comment:

  1. terjah sini....thanks coz join my GA, best of luck to u...

    ReplyDelete