My Little Miracle

Sunday, May 29, 2011

Contest " I'm Proud To Be A Mother "

Ehmmm..jalan-jalan terjah blog kengkawan.Tetiba terjumpalah satu contest nih yang pada saya sangat menarik.Tarikh tutupnya 30 Mei...laa, harinilah.Memang kena join nih.hihihihi..Hadiah yang ditawarkan pun agak menarik.Mana tahu untung nasib menang, leh ar buat jadi baju raya.Huhuhu..
Pada sesapa yang nak join...just klik here ok.Mudah dan cepat.Tarikh tutup hari ni tau.So, cepat-cepat, jangan terlambat!

So, gambar yang saya pertaruhkan adalah :-

dan ini....


Nama ibu : Rahayu binti Draman @ Abd Razak
Nama Anak : Aireen Arissa Dania binti Suhaimy
Ainur Ariana Damia binti Suhaimy

'Saya bangga menjadi seorang ibu' kepada 2 orang puteri yang sangat comel, bijak dan keletah ini kerana melalui dan merasai pengalaman sendiri menjadi seorang ibu sangat bernilai dan banyak mewarnakan diari kehidupan saya seharian.Mereka umpama matahari dan bulan yang bergemerlapan menyinari setiap saat ruang hidup saya.Mereka juga 'guru' yang banyak mengajar serta mendewasakan saya.Dan yang paling penting merekalah yang melengkapkan kehidupan saya sebagai seorang wanita yang sempurna yang tidak semua orang dapat merasainya.Alhamdulillah ;)

Saya tag 3 orang ibu yang bertuah :-

Zura ibu habib
zhureen
azatiesayang

Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment