My Little Miracle

Tuesday, July 5, 2011

SALWAISMAIL.BLOGSPOT.COM GIVEAWAY

~Nak join klik banner yer~

Saya nak tag
Yan Marissa
NizAthirah

Jawapan kepada 'kenapa saya perlu pilih awak sebagai pemenang/penerima?'
1. Saya nak jadi pemenang sebab saya nak sangat 2 Helai T-shirt Padini tu untuk dipakai di hari Raya.
Dapat pakai sepasang ngan hubby pasti melatop kan?Leh ar nanti bila orang tanya 'beli kat mana t-shirt tuh?'
Saya jawab 'Oh..yang saya pakai nih?Ooo..yang ni xbeli.Ni hadiah dari Salwa Ismail' Wahh.. glemer gitu.
2. Saya nak sangat dipilih jadi pemenang tuh sebab.......saya lom beli lagi baju raya.At least dapat hadiah t-shirt or kain baju cotton tuh, xperlulah dah saya pikir nak beli baju raya banyak2 kan?Leh save duit tu beli menda lain.Hihihi..
3. Saya layak jadi pemenang sebab.........'saya kan dah ikut semua syarat yang diminta oleh cik Pn.Salwa. Mestilah saya antara yang bertuah tu.iyer tak?

Apa-apa pun saya memang nak sangat t-shirt padini sepasang tuh.Hope ada luck untuk saya ;)

Tarikh tutup : 25/7/2011 jam 3 petang.

No comments:

Post a Comment